pc/mobil : fotky z mobilu(galaxy A5) do pc pres wifi ?

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Listopad 18 13:09:40 CET 2017

Rodicom som dal apk SyncMe Wireless:  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bv.wifisync

Idealne na prenos do PC v lokalnej sieti. Prenese nastavene adresare do PC cez zdielany priecinok. Su v tom filtre nejake, podmienky na pripojenu konkretnu wifi, cas synchronizacie atd...

Dňa 18. novembra 2017 9:58:42 SEČ používateľ Kubat Tomas <tomas.kubat na comap.cz> napísal: