RaspberryPI 3 a I/O interface

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Květen 29 14:09:41 CEST 2017

Zdravim

potreboval bych ridit nejaky system s nasledujicimi vstupy a vytupy:

  4 teplomery - asi nejaky digitani interface, dvoudrat vyhodou
  6 analogovych vstupu (na potenciometry)
  4 vystupy co utahnou rele

Uvazoval jsem o RPi s nejakym grafickym displejem, ale melo by to umet
i RTC . Displej u RPi asi nebude problem , ale temi vstup/vystupy a RTC
soucasne uz si nejsem jisty. Zatim jsem nenatrefil na rozsirujici desku
co by to splnila naraz a predpokladam ze nelze kombinovat vic tech
desek soucasne a jeste RTC desku.

Nemate nejaky tip na vhodnou kombinaci k RPi ?