OT: Editor truetype fontu

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pátek Květen 26 15:23:59 CEST 2017

Zdravím,

při pátku si dovolím otázku trošku mimo elektroniku.
Upravuji starší aplikaci (pro Win), kde jsou vykreslované symboly řešené pomocí speciálního fontu. Potřeboval bych několik nových znaků přidat.
Takže jsem hledal nějaký (pokud možno free) editor - jedná se (doufám) o jednorázovou akci.

Bohužel jsem moc neuspěl. Dobře vypadal FontCreator (30 denní trial), bohužel po vytvoření 2 znaků jsem zkusil font vyexportovat a projevilo se, že sice si mohu v trial vše vyzkoušet, ale použít ne (cena za to, že potřebuju cca 15 znaků je moc). BirdFont nepoužitelný, ...

Nemáte někdo tip, abych nemusel instalovat a odinstalovávat další programky? Skousnu i horší ovládání (jde jen o těch pár znaků), ideální pokud to bude umět vložit jako podklad bitmapu, aby se bylo čeho trošku chytit při kreslení těch znaků.

Díky

Martin L.