DOS driver pro PS/2 mouse a opticky hranol

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Květen 25 14:57:09 CEST 2017

Ozyvam se v teto zalezitosti jeste jednou.

Puvodni klavesnice ackoliv ma dva konektory sede  a vypadaji jako dva
ps2 http://wiki.osdev.org/images/1/19/PS2_connector.png
Jeden je klavesnice ta je pripojena pres adapter na veky 5 ti kolik.
Trackball od puvodni klavesnice  je priojena pres 'redukci' na subd9
klasicky COM (proste je tam klasicka 286 s archaickyma konektorama).

Cutemouse driver ji najde pouze na com1/IRQ4. Veskere dalsi nastaveni
dodatecnymi parametry ma za nasledek hlasku NOT FOUND.

Nevrtal jsem se v tom od posledniho prispevku, ale objednal jsem adapter ...
http://www.ebay.com/itm/311863128846?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

....a pripojil klavesnici s trackbalem nasledne i druhou s touchpadem,
ale cutemouse ji nenajde ani jako com ani jako ps2(asi zbytecne nastavovat).

Obe jsou na zelenem ps2 portu pod windows na novem PC funkcni. Chyba
bude tedy v pripojeni pripadne prevodniku.

Mel bych prosbu o doporuceni konvertoru p2 na standardni seriovy port
pripadne v cem je problem?
Mel jsem za to ze ten adapter pomuze ( vypada stejne jako ten puvodni,
ale po promereni je zapojeny jinak ale jen dratove).
To lze jen tak predratovat bez konverze ?
Na co se tedy pouziva zminovany adapter z ebay ?

Dik za pripadne nakopnuti.

LK