OT Vyveva

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 25 12:35:45 CEST 2017

Obávám se, že s tímto typem vývěvy bude mezi tím muset být ještě něco podobného, jako mezi kompresorem a vzdušníkem, jen to nebude odfukovat, ale nasávat.

Pokud použijete podtlak významně menší než maximální, tak to asi půjde i bez.

PH

From: hwnews konference
Sent: Thursday, May 25, 2017 12:19 PM
To: HW-news
Subject: OT Vyveva

Zdravi,

chci si udelat takovy podtlakovy box na ruzne vakuovani a nasycovani (olej do dreva, trafa apod...).

Mam tuhle vyvevu:
http://www.lavat.cz/katalog/6  (tedy ma oznaceni 1.5/11 -vypada ale stejne - asi jen starsi provedeni)

myslel jsem si, ze k tomu dam tenhle manostat:

http://www.ebay.com/itm/Digital-Pressure-Switch-2-Relay-Output-or-0-to-0-1Mpa-Air-Negative-Vacuum-Type-/112328113045?var=&hash=item1a2746fb95:m:mCugt3aIb5kkyCw10GTsaRw

a bude hotovo. Nicmene nechapu co si mam predstavit pod touhle vetou:

Vývěva není vybavena uzavíracím ventilem ani samočinným zavzdušněním sacího hrdla při vypnutí. Před opakovaným spuštěním je nutné zavzdušnit sací hrdlo ručním ventilem.

Myslel jsem, ze vyvevu s manostatem pripojim na nejakej vakuacni nadobu, nastavim hodnotu podtlaku a necham tom ta treba pul dne s tim, ze pokud podtlak klesne tak to tten spinac zmeri a znovu vyvevu zapne a podtlak dostavi.