OT Re: Powerbanka 900Wh

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Květen 25 10:18:51 CEST 2017

Tak s tím bych si dovolil trochu nesouhlasit. Samozřejmě to není nic
vědomého, ale napětí/uvolnění svalů řídí mozek a s psychikou to souvisí
naopak až bolestivě úzce. Existují na to spousty studií. Zároveň
existují spousty technik, jak tyhle nevědomé procesy ovlivnit.

Řekl bych, že to docela pěkně vystihuje příměr, který tu někdo nakousnul
- "softwarový problém" - nebo spíše firmwarový, vlastně něco na úrovni
BIOSu. Obávám se, že u člověka to funguje naprosto přesně tak, jako v
technice, že všechny tyhle vrstvy jsou dokonale provázané a dost často
může být potíž úplně jinde, než by jeden čekal (a upřímně řečeno -
jinde, než by si byl ochoten přiznat). Toť můj názor.

JMN