Re: OT "Vylepšený" Thunderbird

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 25 04:49:45 CEST 2017

Děkuji za tip.
Ale neumím takového stavu dosáhnout. V režimu nastavování konfigurace
lišty tam to tlačítko "Odpovědět chytře" je, ale v běžném provozním režimu
tam už je jen "Odpovědět" nebo ještě navíc "Odpovědět do konference"
pokud je to odpověď na příspěvek.
Takže můj Thunderbird asi usoudil, že má hloupého uživatele, tak mu
nabídku s chytrou odpovědí ani nenabídne.  :-(

PL