Re: OT "Vylepšený" Thunderbird

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 24 22:39:58 CEST 2017

Tak to je fajn, že to někomu vyhovuje.
A můžu se prosím zeptat, jak často odpovídáte soukromě na mail z konference?
Je to častěji než odpovídáte zpět do konference?
U mě tedy rozhodně ne. Velmi výjimečně odpovím mimo, na to by bylo fajn
mít tam nějaké výjimečné tlačítko (třeba "Odpovědět mimo konferenci").
Ale že je odpověď mimo konferenci na defaultní pozici s defaultním názvem,
tak to teda aspoň mně jako dobrý nápad opravdu nepřipadá.

PL