Re: OT "Vylepšený" Thunderbird

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Květen 24 21:42:57 CEST 2017

Dne 24.5.2017 v 13:40 Martin Hanek napsal(a):
> Tak ještě jinak a snad už dobře:
> - v seznamu mailů ve sloupci "Korespondenti" je "HW-news" u mnou
> zaslaných mailů, u ostatních mailů jsou tam jména odesílatelů
> - v záhlaví mailu je vždy odesílatel

Pokud kliknu do sloupečků pravým tlačítkem, tak si mohu vybrat:
Korespondenti, Od, Příjemce
Rozdíl je snad jasný - Od a Příjemce je jasný a "Korespondenti" je
sloučené pole, které znamená něco jako "to druhé políčko než jsem já".
Šipka pak označuje, jestli se jedná o odesílatele a nebo příjemce. Je to
vhodné proto, že stačí jedno pole stejné pro složku "Odeslané" a
"Přijaté" pošty.