Vobec nie OT: zo skusky na FEI

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Květen 24 15:29:23 CEST 2017

No bože, tak se chlapec trošku zamyslel mimo realitu a napsal blbost. Jsem
také kdysi nenapsal písemku z matematiky, přestože v ní byl lehký příklad,
jenomže pořád se mluvilo o to tom, že tam bude těžší varianta příkladu,
dokonce ještě před písemkou vyučující ten těžký výpočet procvičovala na
tabuli. Já ten příklad vypočetl, zjistil jsem, že mi nevyšly kvadratické
kořeny a že to bude asi špatně, jelikož bylo řečeno, že na písemce bude
těžký příklad, tak jsem to celé škrtl a počítal znovu a už jsem to nestihl.
Původní škrtlý výpočet jsem měl dobře.
Karel