Re: OT: Kolotoč - první letošní Stable Beams

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Květen 24 12:07:21 CEST 2017

Připadá mě to jako správný závěr (většině lidí stačí ke své potřebě znát jen hrubší přiblížení k realitě), ale s chybnými
předpoklady.

Co tím chci řici: na práci s výsledným produktem (tranzistor, elektronická paměť ...) stačí základní Newtonoské přiblížení
k realitě ale pro pochopení a navržení a výrobě některých komponent už ne (tudíž vnější chování pochopím, ale na jak to
funguje uvnitř jsem už moc ... ech jako to řící ... hloupý, nebo mi to za to nestojí). Tudíž vy použijete komponentu
vytvořenou s větší hloubkou pochopení reality než potřebujete k její aplikaci.

Mimochodem, dodnes jsem si myslel, že fyzici se právě snaží přiblížit k realitě, nejlépe zcela ji namodelovat. Že by to
byla celé jen velká konspirace na získávání financí? :-D

A k čemu nové poznatky budou, na to budeme muset přijít :-)