Re: OT: Kolotoč - první letošní Stable Beams

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Květen 24 08:31:58 CEST 2017

On 23.05.2017 22:21, Petr Labaj wrote:
> Úplně nekonstruktivní poznámka: docela mě překvapilo, že ještě
> něco hledají.
>
> Tak nějak mi to připomnělo situaci třeba kolem Apolla 15-17,
> kdy už mety bylo dosaženo (Apollo 11 sedí, částice obíhají),
> vzrušivá příhoda už taky proběhla (Apollo 13 nakonec přistálo,
> rychlost světla napřed pokořena, pak zase vrácena na 1. místo),
> a kdy to pak už zajímalo jen insidery (Apollo 15-17, současný
> kolotoč).
>
> Ale jak jsem předeslal, je to zcela nekonstruktivní.

A práve pre tento prístup - skúmajme len to, čo pracujúcich  baví - máme
miesto kolonií na Marse fejsbúky a do cloudu pripojené senzormi a
kamerou vybavené IoT vibrátory a krúžky na penis.

-m-