Powerbanka 900Wh

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Květen 24 07:13:58 CEST 2017

Nechci do toho tahat dalsi OT, ale jen strucne...

Dne 23.5.2017 v 17:59 Petr Labaj napsal(a):
> Rozhodně nechci nijak bagatelizovat Vaše problémy.
> Ale jen prostým porovnáním - dříve jste nic takového nepoužíval. Ano,
> asi jste měl nějaké problémy, proto jste to taky začal řešit. Ale zřejmě
> nemohly být ty problémy nějak fatální, protože jinak byste to řešil
> dávno, případně by pro Vás v horším případě přijela rychlá.
spatny spanek neni akutni problem - muzete s nim "prezivat" roky, nebot
telo si zacne ulevovat prave proto, abyste nezkolaboval
tahle vlastnost tela je fajn v pripade, ze neni sance to nijak resit a
je predpoklad, ze driv nebo pozdeji zemrete (praclovek) a nebo se jedna
jen o prechodny problem - v nasi dobe je to silne kontraproduktivni,
nebot to velmi dlouho dokaze maskovat i treba jednoduse resitelny problem
citelne problemy jsem mel cca dva roky - koncilo to tim, ze jsem
napriklad usinal pri rozhovoru - proste se s nekym bavite - neco resite
a usnete aniz byste to vedel a dokazal to kontrolovat - navic jsem se
silene bal jezdit autem - 25km cestu jsem nebyl schopny ujet na jeden zatah

> Takže otázka: je ten problém skutečně tak silný a limitující, že se to
> bez asistence nedá zvládat ani nějaké 1-3 noci na výletě?
samozrejme ze da, ale se znacnym diskomfortem zvlast kdyz jsem v rodine
jediny pouzitelny ridic - to co jsem psal vyse (ze telo se omezi)
funguje az kdyz je problem dlouhodoby - takze je to stejne jako byste na
vylete kazdou noc flamoval

> A související otázka: jak se projevuje to trvalé používání asistence?
> Zlepšuje se situace nebo se naopak propadáte do závislosti?
tohle nejak nechapu - ten pristroj nic neleci - je to stejne jako se
ptat zda bezrukemu pomaha proteza

RV