Re: OT: Kolotoč - první letošní Stable Beams

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 23 23:08:56 CEST 2017

Ale ano, já věřím, že je pořád co zkoumat.
Abych to připodobnil znovu k tomu projektu Apollo: taky mohli lítat na měsíc
dál a vozit další šutry, nakonec těch misí Apollo bylo naplánováno více.
Ale po 17 už to zařízli, protože už to zajímalo jen ty insidery. A tyhle
extrémně
finančně náročné projekty musí mít širší podporu, ne že to zajímá jen
hrstku lidí.

Ale je fakt, že Apollo bylo jednak v Americe, a navíc v době, kdy ještě na
názorech lidí (voličů) záleželo.

PL