Re: OT: Kolotoč - první letošní Stable Beams

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 23 22:21:14 CEST 2017

Úplně nekonstruktivní poznámka: docela mě překvapilo, že ještě
něco hledají.

Tak nějak mi to připomnělo situaci třeba kolem Apolla 15-17,
kdy už mety bylo dosaženo (Apollo 11 sedí, částice obíhají),
vzrušivá příhoda už taky proběhla (Apollo 13 nakonec přistálo,
rychlost světla napřed pokořena, pak zase vrácena na 1. místo),
a kdy to pak už zajímalo jen insidery (Apollo 15-17, současný
kolotoč).

Ale jak jsem předeslal, je to zcela nekonstruktivní.

PL