Powerbanka 900Wh

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Květen 23 11:53:05 CEST 2017

Mozna rana uplne vedle (jsem po malem chirurgickem zakroku, takze ze mne
muze mluvit anestetikum), ale co treba stirling? Na lodi by nemel byt
problem s chlazenim a na ohrivani by mohla stacit nejaka mala PB flaska.
Chtelo by to spocitat a nasledne vyrobit, ale strojni vybaveni asi k
dispozici mit budes, takze by to treba jit mohlo. Blbej napad?

Pavel Kutina