Re: testovací zařízení na potraviny

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Květen 22 20:39:56 CEST 2017

 22.5.2017, 20:32:19

Mrkev je puvodem rostlina z chudych pud, je tedy genecky
naprogramovana, aby si v dobach hojnosti vytvarela zasoby dusicnanu.
Da se to resit tak, ze mrkvi, behem rustu dodavate dostatek dusiku,
ale kratce pred sklizni, dusik stopnete a nechate rostlinu spotrebovat
ty nahromadene zasoby.
Je to ovsem, proveditelne spise pri pestovani v hydroponii, inertnich
substratech a pod. nez nekde v eko-bio zahradce.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz