formika

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Neděle Květen 21 20:19:52 CEST 2017

Žádný zásadní rozdíl není. Jen se některé věci dělají trochu jinak a
rozdílné je ovládání a menu, je to otázka zvyku. Jen jsem zvědavý jak v
nových verzích časem dopadne Eagle pod novým majitelem, jak zařízne
licencování. Primárně používám formiku a pokud mám něco dělat v Eaglu
tak u toho kleju, ale vždy jsem uznal že je to otázka zvyku.

Ještě můžete zkusit KiCAD je to vzhledově podobné Eaglu a zase je to
otázka zvyku.

Petr