Re: [OT] Laserová gravírka

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Květen 18 19:45:36 CEST 2017

Používáme 60W, pro přesné řezání měkké dřevo tak do 3mm, pak už je to
spíš upalování mistra Jana Husa.

Bez odvětrání ani náhodou a pro řezání na balkoně pozor, má to vodní
chlazení. Také si myslím, že to není úplně koncipované na každodenní
přenášení.

Laser ve sklepě (pivnici) se pozná při řezání plastu až v patře. Ne že
by to úplně smrdělo, ale cítit to je.