Domácí všerádio

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Květen 18 14:57:04 CEST 2017

Zdravím!
Pomalu mi začíná odcházet nějaký Sony reciever co doma mám (nevím teď číslo a není to podstatné). Sloužil víc jak 20 let, tak má myslím právo. A i když by asi stačilo ho otevřít, prostříknout kontakty a možná místy něco přepájet, aby sloužil dalších 20, chtěl bych ho pomalu vyměnit.
Ideálně by to měla být bedna, která dokáže přepínat mezi dvěma sadami repráků s výkonem do panelákového bytu (nikdy nemáme volume víc jak na 2. čárku).
Chtěl bych, aby to mělo CD mechaniku umožňující mp3 atd., nějaký USB vstup na flashku a rádio, které by umělo FM, DAB (případně i DRM), ale hlavně Internetová rádia.
Co se týká přehrávaných formátů a zdrojů dat, řekl bych, že mým představám vyhovuje třeba Hama DIR3500MCBT https://radioprijimace-radiobudiky.heureka.cz/hama-dir3500mcbt/specifikace/#section
Ale nelíbí se mi, že to má malé vestavěné repráky a výkon je přeci jen docela nízký. Jak funguje UNDOCK multiroom (přehrávání do repráků navěšených na síti). Máte s tím někdo nějakou zkušenost?
Doporučíte někdo něco podobného, ale bez vestavěných repráků, ale se středně výkonným zesilovačem pro připojení vnějších?

Díky

Jakub Šerých