C xc8 rozkald double na byty

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Květen 17 23:45:57 CEST 2017

>Ktorych float diablikov mas na mysli?

Zaokruhlovacie chyby resp. nepresnosti vypoctu, najma v suvislosti s tym
logaritmovanim, ale aj pri inych float operaciach.

U mna je ten strach nasledkom traumu z mladosti, ked sa mi v projekte ktory
mal vyustit v diplomovku (v poradi druhom z nich, nakoniec som diplomovku
pisal z piateho) podarilo nechtiac (a z nepochopenia) amplifikovat taketo
zaokruhlovacie chyby tak, ze som vo vysledku "objavil" nove vlastnosti
skumaneho objektu... Dost to bola hanba ked sa nam podarilo pochopit, o co
ide.

>takmer kazdy bod co sa da vytknut jednej metode, da sa
>vytknut aj druhej. Vsetko ma svoje pre a proti.

+1

>P.S.: Zmeral som ti ako dlho ta polievka chladne, aha
>https://snag.gy/2RBIWD.jpg

Dakujem, dost mi to pomohlo.

>Cakal som ze to bude trochu viac
>exponencialne