C xc8 rozkald double na byty

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Květen 17 22:52:06 CEST 2017

Ktorych float diablikov mas na mysli?

Ta metoda "zapisat do EEPROM programom v jednocipe a nasledne precitat
programatorom" poskytuje istejsie vysledky, ale jej nevyhoda sa da
scharakterizovat ako "zapisat do EEPROM programom v jednocipe a
nasledne precitat programatorom". Teda krok navyse (a vyzaduje mat
poruke HW, co nie vzdy musi byt) - nemusi to nutne vadit ak treba
jednu konstantu a netreba ju casto menit. Ak sa ma menit casto, je to
asi trochu otravne - hoci, samozrejme ze sa to da vsetko
zautomatizovat, ale potom to moze dlhsie trvat. Samozrejme otazne je
ci je to na zavadu. Moj pristup umoznuje vyflusnut vela roznych
konstant naraz - samozrejme, chce to ason trochu citat dokumentaciu a
naprogramovat si k tomu prislusny skript (co je asi konieckoncov treba
aj u tvojej metody, ak sa nevykonava manualne). Ako nad tym tak
uvazujem - takmer kazdy bod co sa da vytknut jednej metode, da sa
vytknut aj druhej. Vsetko ma svoje pre a proti.

P.S.: Zmeral som ti ako dlho ta polievka chladne, aha
https://snag.gy/2RBIWD.jpg Cakal som ze to bude trochu viac
exponencialne
Okolo 20:28 som ju pomiesal, este bola horuca. 20:43 som ju premiesal
znovu a uz bola OK na opatrnu konzumaciu.

Dňa 17. mája 2017, 13:23,  <konfera na efton.sk> napísal/a: