C xc8 rozkald double na byty

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Středa Květen 17 13:15:00 CEST 2017

Impresivne, a ma to nieco do seba.

Ale stale treba citat tu cast dokumentacie, z ktorej sa clovek dozvie internu reprezentaciu ako aj syntax a semantiku inline asm, alebo toho makra __EEPROM_DATA() alebo akejkolvek inej metody na vytvorenie toho inicializatora pre danu platformu. Myslim si, ze v tomto smere je moja metoda "zapisat do EEPROM programom v jednocipe a nasledne precitat programatorom" lepsia.

wek

PS ak si toto stvoril pocas chladnutia jednej standardnej polievky v standardnej polievkovej nadobe pri beznych isbovych podmienkach, tak si bud borec, alebo mas rad polievku s teplotou velmi blizkou izbovej (naschval som nenapisal rovnej, aby som nebol vyhodeny... :-) )