C xc8 rozkald double na byty

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Květen 16 21:31:31 CEST 2017

Preposielam:

> Jestli mate na mysli mnou zminovane normy, tak se to netykalo C ale
> normy pro kodovani FP cisel. Moje myslenka byla, generovat obsah EEPROM
> treba v tom MSVS nebo C#, VB atd, kde to je kompatibilni treba s GCC a
> dalsimi prekladaci, samozrejme u nekterych ne...

---

P. Buchta, od prvej vety, ktorou toto vlakno zacalo, bolo jasne
povedane xc8 a vycucat byty z float cisla na zapis do eeprom... Ziadny
iny prekladac, ziadny iny jazyk a ziadne gcc...

Riesenie sa naslo, akurat je jasne a zretelne aj pre C-amaterov, kam
sa pocitam aj ja a aj p.Draxal, nie su za nim ziadne sialene typove
konverzie v definiciach a deklaraciach ako tu uviedli C-guruovia, a
hlavne nie je v gcc... Ale verim, ze v tom gcc to pobezi velmi podobne
a aj na podobnom principe tiez. Len ja gcc nepouzivam, tak si to
nemozem vyskusat... :)))