C xc8 rozkald double na byty

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Květen 16 20:21:40 CEST 2017

On 16.05.2017 19:44, Jaromir Sukuba wrote:
> Tento thread sa zvrhol na kaleidoskop dobrych rad a napadov, tu su
> prednasky z insitnej kynologie, tam sa zas pise ze nejaky iny
> kompilator na nejaky iny MCU za nejakej inej situacie robi za nejakych
> inych podmienok nejaku inu vec.

Uz kedysi daaavno som cital pojednanie o tom, ako ludia odpovedaju na
otazky na forach, resp. usenete.

Odpovedi na otazku boli snad nejake 2% alebo jeden kus, zvysok bol od
odpovedi na inu (nepolozenu) otazku cez odporucania pouzit nieco uplne
ine az po obycajne chvalenie sa tym, co dotycny pouziva. Takze nic nove
pod slnkom.

Bohuzial, neviem ho nikde najst. Dal by som si ho do podpisu.

-m-