C xc8 rozkald double na byty

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Květen 16 17:20:03 CEST 2017

preposielam:

Dobry den,

mozete mi prosim povedat, co su to tie "normalne" mikrokontrolery?

Aj tak ich vsetky programuju dneska v C-cku, takze potrebujete len
"optimalne nadupany" optimalizator...

A to prave pre jednoduchu architekturu pic16 a pic18 ta xc8 je... A
ako ukazala diskusia, tak aj zapis float do EEPROM sa da realizovat v
C cez povodne makro, ktore nie je vlastne nic ine len zrozumitelny
ekvivalent:

org .eeprom
db 0x00, 0x00, 0xc4, 0xff

---

p.s.: Co bolo ale na celej diskusii najzaujimavejsie, ze na problem s
xc8 a pic18 sa zrazu objavilo MSVS, avr gcc, arm gcc, iar, a kto
vlastne vsetko vie ake ine kompilatory sa v tejto krajine este
pouzivaju... A zlaty klinec boli tie normy pre C. To som sa uz fakt
smiechu nezdrzal.