C xc8 rozkald double na byty

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Květen 16 12:02:52 CEST 2017

Pan Waclawek měl, podle mě, na mysli to, že formu zápisu specifickou pro GCC a kompatibilní kompilátory nazýváte normální.
Hmmm. Normální. S tím pojmem mám docela problém. Aha. To znamená že považujete všechny aktivně používané (ač ne vámi) za
exotické, či dokonce defektní? :-) Pojem normální je velmi ošemetné a nazval bych to v tomto kontextu až arogantní
označení, pro  nás, kdo normálně (ve smyslu běžně) používá i jiné architektury :-D

Mimochodem není to věc mikrokontroléru, ale překladače. Dost důležitá věc, pokud používáte pro jedno mikro více překladačů
(znáte to, náš zákazník, náš pán).

Ideově máte pravdu (to jest zápis do definované oblasti paměti ... programu, pokud je jedná o von Neumann architekturu)