[OT][Vikend] Tankovani nadrze kapanim

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Květen 14 22:03:29 CEST 2017

Ahoj,

nez mi ji ukradli, tak jsem mel Fabii RS a nedala se natankovat. Nafta
tam penila a do nadrze jsem natankoval tak 2 litry a konec. Servisaci se
snazili, prolezli kde co, ale nic nenasli. Paradoxne pomohlo, nez jsem
jel tankovat, tak tam nalit 1/2 litru (mozna 1/3 l) toho povine
pridavaneho bordelu do paliva, aneb repkoveho oleje (ostatne jeho cena
je pod cenou nafty...) a byl klid.

Ad taxikari: Leta pane jsem mel co spolecneho s taxametry a pokud se to
melo prodavat, tak tomu pomahalo podvedomi, ze se to da oblbnout.

Coz ale beznymi prostredky za tak mozne nebylo. Pominuli ty udelatka
typu "turbo" aneb zdvojovac pulsu s tachometru nacerno nekde napojeny,
tak mi to oblbli jen jednou - pod plombovaci sroubem bylo nastavovaci
tlacitko, resp. ploska pro zkratovani s nytovaci matici drzici sroub.
Tak ten sroub jeden podnikavec provrtal cca 0.3 mm dirkou. Moc mu to
nepomohlo, veskere zasahy se ukladali do BlackBoxu a z neho se to dalo
nacist. Takze to skoncilo zaplombovanym sroubem a pod nim infrakem pro
povoleni nastaveni + pipak pro servisaky.

Radek (benedikt2hw.cz)