[OT][Vikend] Tankovani nadrze kapanim

Karel M a8dtljb na gmail.com
Neděle Květen 14 09:59:53 CEST 2017

Zdravím osazenstvo,
natrefil jsem na něco co jsem nepochopil, možná mi to vysvětlíte.
Tchán jel tankovat na jednu z levnějších benzinek ve městě, byla tam fronta
a řidič vepředu u stojanu tankoval způsobem, že krátce vnořil pistoli do
otvoru nádrže, pak ji vytáhl a čekal a zas dokola. Takže rozzuřený tchán se
pak nějak po delší době dostal na vedlejší stojan a u pokladny se ptal co
to je za magora. No a pokladní mu řekla, že to je normální, že tam běžně
jezdí ve 4h ráno taxikáři a kapou hodiny do nádrží.
No tak mi to vysvětlete, to si ti dotyční jako myslí, že malé dávky paliva
to špatně měří a že ušetří? Kolik? Litr na nádrži? A o kolik přijdou na
ritu když hodinu tankují?
Karel M.