[MECH] Jakou frezku?

Prichy prichy na volny.cz
Sobota Květen 13 17:51:51 CEST 2017

Pane Kutino, pohybuje se tu mnoho lidí, co jsou i na www.c-n-c.cz,
prakticky každý jsme si prošly tím, co se chystáte udělat Vy. Pokud
opravdu stačí "něco" tak sledovat aukro.

Pro představu:
http://aukro.cz/cnc-hobby-frezka-na-drevo-a-plasty-i6812300328.html
....tak na plasty a pogravírování al.
http://aukro.cz/cnc-frezka-3-osy-40x30-cm-kompletni-sestava-i6810176913.html
nemlich to samé jen "lepší" provedení

http://aukro.cz/portalova-cnc-frezka-i6811031896.html jiná kategorie,
při lepší vřetenu by šel frézovat rozumně i hliník  ( cenu považuji za
přemrštěnou).

Na cnc foru ( www.c-n-c.cz) se samozřejmě dozvíte více, ale nečekejte,
že Vám bude stačit pár odpolední - chce to prachy, znalosti, zkušenosti.

prichy