Regulace teploty

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pátek Květen 12 20:22:34 CEST 2017

Řekl bych, že ne. Čidlo je umístěno trochu pod krajní střešní taškou tak
aby bylo jak ve stínu tak v závětří a ještě je to vnitřní roh, ale zda
to vítr nemůže trochu vychladit to popírat nebudu. Spíš šlo o ty rozdíly
mezi jednotlivými měřeními a o vyšší teplotu oproti rtuťovému teploměru.
Jak časté to měření bylo sice nevím, ale pořád dokola jsem vyčítal
teplotu ze šesti čidel. Mám dokonce pocit, že číst méně často mi poradil
někdo zde v konferenci a stylem pokus omyl jsem došel k těm 30 sekundám.

Milan