C xc8 rozkald double na byty

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 12 16:21:25 CEST 2017

IEC60559 (znamejsi ako IEEE754) pochopitelne vobec nic nehovori o internej
reprezentacii cisiel v danom konkretnom stroji, a uz vobec nie o vztahu
tejto reprezentacie voci reprezentacii celociselnych typov jazyka C.
Vlastne takyto vztah vobec nemusi byt, fyzicky - float premenne mozu
pokojne byt umiestenene fyzicky v uplne inej pamati nez celociselne, a
vsetko stale zodpoveda aj IEC60559 aj C99/C11.

Dalej, prekladac C nemusi implementovat IEC60559, aj ked je to doporucene
(ale ak tak ucini, tak z toho vyplyva cela sustava pravidiel, vid C99
Annex F).

wek