Re: Zlobivé blikadlo

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Květen 11 13:47:09 CEST 2017

Chovani bilkatka by se mohlo zlepsilo pri pouziti tvrdsich prechodu ne
tech 100n a 2M. Ovsem ne zas tak tvrdych, aby to zvladlo. Chete jen
omezit stav, kdy to je v te nedefinovane podobe ... bohuzel to je
digital a ne analog. Ten kondik na ten zakmit Vam jen dela vice klidovou
polohu - filtr, jak bych ho tam nedaval.

Jirka