RE: dodávky Mouser-SeedStudio a vývozní předpisy USA

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Květen 10 13:15:10 CEST 2017

a dph , tedy 21% hodime do kose :-).
t.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Karel M
Sent: Wednesday, May 10, 2017 1:11 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: dodávky Mouser-SeedStudio a vývozní předpisy USA

Já nevím, ale když už je nějaký problém v účetnictví s dokladem z ciziny, tak se to běžně dělá tak, že to koupí zaměstnanec za své a pak jsou dvě možnosti: A) se mu to dá do výplaty jako prémie plus nějaká kompenzace daně B) zaměstnanec si za stejnou částku něco objedná v českém eshopu a naúčtuje se to firmě
Karel M.