Re: dodávky Mouser-SeedStudio a vývozní předpisy USA

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Květen 10 13:10:43 CEST 2017

Já nevím, ale když už je nějaký problém v účetnictví s dokladem z ciziny,
tak se to běžně dělá tak, že to koupí zaměstnanec za své a pak jsou dvě
možnosti: A) se mu to dá do výplaty jako prémie plus nějaká kompenzace daně
B) zaměstnanec si za stejnou částku něco objedná v českém eshopu a naúčtuje
se to firmě
Karel M.