Re: dodávky Mouser-SeedStudio a vývozní předpisy USA

soteza soteza na soteza.cz
Středa Květen 10 11:42:17 CEST 2017

Zdravím...

1: Distributory jsem samozřejmě prošel, s Mouser jsem osobně mluvil
dodat nemohou, DigiKey pravděpodobně nemá platbu v CZK a českou fakturu.
Telefonní čísla na CZ zastoupení jsem nenašel(existuje-li).

2: hwhkitchen znám, tam jsem také dlouhá léta objednával, ale už nemají
a nedodají.

3: Rozdat úkoly? Vážně to tak berete? Když Vás to tak MOOOC obtěžuje,
tak přece reagovat nemusíte!!! Ale i Tak velký dík za příjemně laděnou
odpověď a odborné rady(se divím, že mi za ně nevystavíte fakturu :-)) .

Zaplík

Dne 10.5.2017 v 11:05 Milan B. napsal(a):

> A u ceskych distributorov Seeed Studia ste sa pytali? Su tam dvaja.
> https://www.seeedstudio.com/distributors.html
>
> Toto neni ono?
> http://www.hwkitchen.com/products/a125khz-rfid-module-uart/
>
> Jasne, jednoduchsie je rozdat ulohy...

/S pozdravem,/

Zapletal Martin

*Kamerové, zabezpečovací, docházkové a přístupové systémy, vývoj
software a hardware, tarifikace a nahrávání telefonních hovorů,
telekomunikační a výpočetní technika.*

*

/Korespondenční adresa/: *Jana Zrzavého 8, Prostějov, 796 04*

/Fakturační adresa/: *Kachlíkova 1, Brno, 635 00*

http: www.soteza.cz <http://www.soteza.cz> , e-mail: soteza na soteza.cz
<mailto://soteza@soteza.cz>

Mobil: +420 604 605 484

VoIP: +420 581 110 822