dodávky Mouser-SeedStudio a vývozní předpisy USA

soteza soteza na soteza.cz
Středa Květen 10 10:36:34 CEST 2017

Zdravím přítomné.

Od jednoho dodavatele jsem v ČR bral RFID moduly od SeedStudia. Ten je
už nedodává kvůli změnám politiky vývozních předpisů USA. Kontaktoval
jsem Mouser který také dodává věci od SeedStudia, ten zboží v nabídce má
ale s textem "Vzhledem k vývozním předpisům USA nemůže společnost Mouser
toto zboží prodávat ve vaší zemi." Díval jsem se na stránky SeedStudio a
to má sídlo jak v Čině, tak USA. Dotaz zní. Jak se mohu k uvedenému
zboží dostat? Existuje nějaká cesta, jak to všechno obejít a do ČR zboží
objednat? A nejlépe v CZK? Moje angličtina je velice chabá a tak raději
hledám radu u česky mluvících odborníků. Jedná se o tyto moduly.

http://cz.mouser.com/ProductDetail/Seeed-Studio/113990014/?qs=sGAEpiMZZMtzPgOfznR9QZwOUPO7861EMeORl5sdOH4%3d

Zaplík.

---