STM32 Discovery upgrade na STLINK V2-1 (nucleo)

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Květen 9 12:26:51 CEST 2017

Ten Black Magic Probe vypadá také zajímavě. Jinak mě nevadí, pokud mi nebo
někomu jinému někdo odpoví na můj dotaz i s odkazem na něco jiného než jsem
se původně ptal. Takhle jsem se třeba vloni dozvěděl o Lora modulech, které
mě velmi zaujaly a mám pro ně i aplikaci. Tomu STM32 se mohu věnovat pouze
o volném čase mimo práci, což zrovna třeba momentálně prohazuji hlínu sítem
nebo lepím kachličky nebo předělávám vytápění, prostě nastala doba kdy
zedník bere víc jak programátor, tak je třeba si nehrát s hračkama ale
makat, makat a večer před spaním se jde na chvilku spustit kompilátor,
napsat dva řádky a jít spát.
K.