Revize - co je divneho

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Květen 9 12:04:28 CEST 2017

Mozna nekdo da pro ESD i R. Nicmene pouzitim vhodneho kondiku taky, on
ten human ESD nemusi byt tak velky a kondik se pouze nabije a za chvilku
sam zase ztrati naboj. Tak to je presne v tech pulsnich menicich mezi
prim a sek. Samozrejme i pro EMI, ale tam to je take od frekvence ...
mozna tam pro nektere aplikace nemusi byt. Stejne to muze byt i pro to
ESD, ale z me zkusenosti, to muze projit test, ale ne realnym provozem.
Testuji to snad na presne 8kV s casem na vybiti kondiku. To v realu ne
vzdy projde. Vynechani te soucastky tedy vede ke skodam nasledne.
Bleskojistka je na human ESD mozna moc. Ono zalezi co od toho chcete,
jestli to ma reagovat i na jine pulsy viz TVS a datasheety ... .

Jirka