zaciatocnik s 3D tlacou, problemy

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Květen 8 21:08:11 CEST 2017

On 08.05.2017 11:31, iko wrote:
> Este k tomu:
>
> Teplotu extruderu mam na 210, podlozka 70, tlacim s programom Cura,
> default nastavenie pre PLA, tryska 0.4mm, PLA 1.75mm.

70 stupnov na podlozku nie je privela? PLA sa pri tejto teplote snad uz
rozteka samo a teplo salajuce z podlozky udrzi model makky.

Vsetky priznaky nasvedcuju tomu, ze filament nestiha vychladnut a
stuhnut, takze pri kazdom dalsom prechode trysky sa taha za nou.

Osobne PLA tlacim pri teplotach od 180 do 200, podlozka 50 (Lybar na
skle). Kedysi som tiez riesil problemy zvysovanim teploty, ale nakoniec
problem vyriesilo pevne nastavenie sirky vlakna (Slic3r, neviem ci to
dokaze aj Cura)

A samozrejme chladit, chladit, chladit

-m-