Re: Nastavení routeru

Libor Kozák libor.kozak na tiscali.cz
Pondělí Květen 8 17:28:57 CEST 2017

Místo ruční konfigurace routery většinou umějí stáhnout komplet
nastavení do souboru a zase ho ze souboru načíst, určitě to bude lepší
než to přenastavovat ručně, vytvořit si 2 soubory s nastavením a nahrát
ten  který je zrovna potřeba, potom je většinou nutný restart.

Ale asi bych to takto nechtěl řešit, ale záleží jak často to budete
přepínat.

Libor