zaciatocnik s 3D tlacou, problemy

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Květen 8 11:23:02 CEST 2017

Zdravim osadenstvo,

tak som poskladal moju prvu 3d tlaciaren, nejaka lacna zalezitost z ciny
na zaciatok. Mal som v cene nejake PLA. V podstate to tlaci, ale mam 2
problemy... Tlaciaren je zevraj od CTC
(http://i.ebayimg.com/images/g/lIwAAOSwGIRXbNj-/s-l300.jpg).

1. Po case sa mi nejak pokazi ta mriezkovana vypln, zo zaciatku je tam
pekna a po case tam je dokrcena alebo ziadna. Na co by som sa mal
pozriet? Vytlacok nie je chladeny, niekedy mam pocit ze vnutri modelu je
to meke.

2. Pri castom vypinani plastu (napr. na hrade horne zubate veci) sa
postupne pokazia tie vystupky, cim dalej, tym su horsie...az su neni ziadne.

Vdaka za rady...
--
iko

Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.