STM32 Discovery upgrade na STLINK V2-1 (nucleo)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Květen 5 22:59:32 CEST 2017

Takze k jednej nepouzitelnej moznosti pridavate druhu. Pouzitelna
moznost uz padla 15:37 a zdalo sa, ze vec je uzatvorena.
Vasa odpoved nejako zasadne nevybocuje z miestneho koloritu (nespravna
odpoved na neexistujucu otazku), len som si predstavil ako povodny
tazatel googli BMP a snazi sa marne zistit ako mu to pomoze v tom co
chce.