STM32 Discovery upgrade na STLINK V2-1 (nucleo)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Květen 5 22:18:40 CEST 2017

V texte:

> Někde jsem četl, že šlo o VCP, ale to psal možná někdo jiný.

Ano, to pisal niekto iny.

> Každopádně s BMP se pracuje mnohem líp, protože se...

Lepsie nez s cim? Povodny tazatel chcel pouzivat online kompilator,
loadovat cez MSD loader, na akomkolvek pocitaci. BMP to vie lepsie nez
ST-link V2-1?

> Navíc umí VCP a hlavně asi jako jediný poběží i na HW starého ST-link V1.

O VCP tu vobec nejde.

> Takže všechny problémy lidstva to nevyřeší, ale jejich značnou část ano.

Ja chapem ze BMP je vas oblubeny nastroj; chapem aj to, ze je piatok
vecer, ale niekedy je pred odpovedou zahodno precitat si otazku.