STM32 Discovery upgrade na STLINK V2-1 (nucleo)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Květen 5 19:54:00 CEST 2017

Kolega Karel M. chcel ten ST-link v2-1 kvoli MSD loader-u, chce
pouzivat online kompilator neviazany na lokalny stroj, predpokladam
Mbed.
Ako mu v tom pomoze Black Magic Probe?

Dňa 5. mája 2017, 19:41, Petr Labaj <labaj na volny.cz> napísal/a: