RE: Nastavení routeru

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pátek Květen 5 19:50:43 CEST 2017

Máte pravdu. Také nad tím nechci dlouho bádat. Pokud by router uměl profily
a umožnil jejich snadné přepínání, pak by to mělo smysl.
Takhle buď ten Mikrotik a nebo se smířit s tím, že budu mít 2 routery. Na
každé použití jeden. Což nakonec také není špatné řešení.
Díky.
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Friday, May 05, 2017 7:45 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Nastavení routeru

Možná jsem to blbě napsal, duální wifi je myšleno to, že zařízení podporuje
více nastavení na jedné anténě. Ten Asus to nejspíš umět nebude a možná
nebude ani umět režim client, spusta jich to vůbec neumí.
Nastavení nejspíš nebude, pro přepnutí bude vždy potřeba ručně vše
nakonfigurovat, možná by to šlo přes nějaké OpenWRT nebo tak něco a
skriptovaně to přepínat. Osobně si myslím, že rychlejší a levnější bude
investovat 500Kč do Mikrotiku, než nad tím strávit několik dní a pak stejně
zjistit, že to nijak jednoduše nepůjde.

T.K.

připojit