Revize - co je divneho

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Čtvrtek Květen 4 22:39:32 CEST 2017

Ano, souhlasím s Vámi. Mějme např. zdroj k notebooku. Z principu použití
to být SELV/PELV musí. Živé části sekundární části zdroje jsou navíc
přístupné dotyku. Pokud na zdroji (v dokumentaci) není uvedeno, že se
jedná o SELV/PELV, pak s tím, přesně jak píšete, nemohu počítat a tím
pádem musím zdroj považovat pro daný účel za nebezpečný a tedy
nevyhovující. Problém je, že je to takto, troufám si tvrdit, u většiny
zdrojů. A co teď s tím? Opravdu by mě zajímalo, jak to řešit.

EH