Revize - co je divneho

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Květen 4 19:24:12 CEST 2017

 4.5.2017, 19:09:31

Zdroje se zkousi na pruraz prislusnym napetim, pro tr.II, pokud se
nemylim 4kV ac mezi vst. a vys.
Zdroje v tr. I se take zkousi, jak mezi zivimi vodici na pr. strane a
vystupem, tak mezi zivymi vodici na pr. str. a PE. Zkouska na pruraz,
mezi vyst. a PE se pochopitelne neprovadi. Prislusna napeti z hlavy
nevim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz