Revize - co je divneho

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Květen 4 15:43:38 CEST 2017

Výstupní napětí běžného zdroje není SELV/PELV. Nevím co myslíte tím
"skutečně bezpečné", tedy, že se nemůže nebezpečné napětí dostat na
výstup? Pokud ano, tak to Vám nikdo nezaručí.
Ale prevence je třeba zásadně nekupovat levné zdroje z číny, mě stačil
vidět jeden uvnitř, byl jsem rád, že pouze chcípnul.
A zbytku musíte holt věřit.

Martin Hanek