HDMI kabel 7m

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Středa Květen 3 12:51:12 CEST 2017

Kdyby mohla být zásuvka, dá se koupit i tady.

http://www.lan-shop.cz/premiumcord-hdmi-zasuvka-92538

--
Milan Čížek

---------- Původní e-mail ----------
Od: Libor Kozák <libor.kozak na tiscali.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 3. 5. 2017 11:59:26
Předmět: Re: HDMI kabel 7m
"Zdravím kabel v metráži bych asi neřešil a koupil hotový, poté jednu
stranu ustřihnul a protáhnul.

Nepíšete jestli záleží i na vzhledu, nebo je to jedno. Pokud by to mělo
k něčemu vypadat, dá se koupit něco takovéhleho:
https://www.aliexpress.com/item/HDMI-multimedia-connector-with-screw-
connection/32600483254.html
dalo by se to rozdělat a předělat do záslepky v požadovaném designu a
mohlo by to vypadat celkem slušně.

Případně něco takovéhleho
https://www.aliexpress.com/item/1PCS-YT370-High-definition-HDMI-connector-
The-plug-Terminal-block-Hd-line-joint-Male-head-screw/32743863322.html
nebo pouze konektor s krytkou a připájet, ale asi nebude úplně lehké to
namačkat do té krytky, přeci jen je to 19 drátů.

Nebo potom ještě jedna možnost a to koupit záslepku na zeď, HDMI
konekdtor do DPS a nakreslit nějakou podobnou redukční DPS a upevnit do
záslepky...

Libor